Rock On

2017/07/21

Niitä kesän pieniä hetkiä


 
Mulla ei ole mitään motia kirjoittaa kuulumisia tällä hetkellä. 

Olen suurimman osan ajasta tosin maannut sisällä, joten asiaa mulla ei tällä hetkellä olisikaan. Kuvista puheenollen, olen ennen Pihlajasaareen menoa bongannut sen saman saippuakuplamiehen, joka viime elokuussakin niitä kuplia puhalteli lasten ja lapsenmielisten iloksi tuo Espan puistossa. Puoli viikkoa sen jälkeen mulla oli aikomus mennä Kulosaareen ja Kruunuvuoreen, joista vain toinen puolisko toteutui jonka jälkeen menin takas sinne mistä tulin. Viime viikolla menin aivan väärään suuntaan ja eilen vihdoin ja viimein pääsin niitä huviloita (tai no - sitä huvilaa, loput ovat jo korjattu pois) kuvaamaan.

Kesä, jos sitä voi edes kesäksi kutsua, on nyt "voiton" puolella - puolentoista viikon päästä alkaa elokuu. Mun syntymäkuukausi. Ja se tarkoittaa sitä että mun pitäisi aloittaa kesäkoosteen teko.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.