Rock On

2017/08/22

Matkalla tähtiin







   
Kuvia viime marraskuusta. Tuolloin mulla oli vaikeeta mun luokkalaisen kanssa (jonka kaa sain selvitettyä - sitä samaa toivon nyt sen toisen kaa), tuolloinkin painin mielenterveyteni kanssa. Ylihuomenna mie lähen Taiteiden yöhön, siitä on tulossa postausta. Tästä ja muistakin tapahtumista olen hehkuttanut jo viime postauksessa.

Kohtapuolin alkaa tulemaan sen verran pimeetä että vois alkaa kuvaamaan näitä bokeh-, tähti- ja muita valopostauksia. Se vaan että musta tuntuu, että kaikki keinot on käytetty niitten kuvien suhteen. Myöskään niistä ei tuu niin hienoja ko mun entisellä luokkalaisella... ainakaan näillä kalustoilla.

Mulla on ikävä viime kevättä, ennen toukokuuta, ko kaikki oli hyvin. Suurimmat ongelmani tuolloin olivat kylmä sää, pääni sisällä ollut aggressio ja kylmänkolkko kämppä. En tiiä millainen kämppä nykyiseni on, en tiiä olenko sielläkään kirjoilla enää ensi vuonna. Ajaako kohtaloni takaisin osastolle, koska nykyinen elämäntyylini on aika huitapeliä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.