Rock On

2017/09/20

Väripilkkuja hulavanteineen








  
Jäin Kissojen Yöhön melkein yöhön asti, mutta tän esityksen aikana olin vaan vähän vajaat puoliaikaa käynyt. Vielä viime vuonna valoesitykset olivat Rantakadun kulmilla, mutta tänä vuonna kaikki esitykset olivat Pukin kentällä. Muuten oli kiva esitys, mutta aavistuksen verran liian samanlainen viime vuoden valoesityksen kanssa. En tiedä jaksanko kirjoittaa kuulumisia. Mulle kuuluu tällä hetkellä "iha jees", joskin huulet ovat pahasti rohtuneet. Oon nukkunut huonosti, koska kiireitä riittää. Seuraava vapaapäiväni on vasta sunnuntaina, jos silloinkaan. 

Mutta nyt asiaan, minkä kertomista olen salaillut (kerrankin): 
Olen menossa laivalle. Tuun kyllä takaisin viikonloppuna postauks(i)en kera! (ellei laivamme koe Titanicin kohtaloa) Ja se tarkoittaa puolestaan sitä että vastaan kommentteihinne vasta sitten ko palaan kotia, koska jätän läppärin pienelle syyslomalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.