Rock On

2017/07/10

On usein elämä tää hieman hankalaa



Konsertti oli kiva. Itseasiassa se oli tosi kiva. Kuitenkaan en ole säästynyt niiltä ikäviltä ajatuksilta siellä, niistä kerron kohta. Kokonaisuus oli hyvin tehty, hienoa että ne ketkä tarvitsi ruokaa, saivat kassillisen ruokamuistoja. Mulle riittää nää 400 kuvaa - en jäänyt nirsona, väsyneenä ja kiireisenä odottamaan yhtään mitään. Sain tosin pari vuotta sitten rantapallon. Arvaa mitä, se on vieläkin tallessa.

Jos joku artisti pitäisi valita eilisestä, niin se on ehdottomasti Jenni Vartiainen. Hyvänä kakkosena Anna Puu. Monet biisit etenkin jälkimmäiseltä siellä saivat mua muistuttamaan tilanteestani, joka ehkä vie mut sinne missä olin toukokuussa.

Mulle taas ei kuulu hyvää. Ihmissuhdedraamoja taas vaihteeksi, tahtoisi päästä kauas tuulettumaan. Liian monta pettymystä. Liioitteluja. Vähän totuuksia väritettynä valheilla. Mie todella toivon, että uusi koti tuo mulle apua kaveriongelmaan. Uusi naapurini on juuri se tyttö (tai nainen), joka oli yhdessä elokuvassa. En muista missä, mutta hän oli pääosassa siellä.

2 kommenttia:

  1. Ikävä kuulla ihmissuhdedraamoista, mutta onneksi sentään konsertti oli kiva! Onnea uuteen kotiin, toivottavasti tulevaisuus on valoisampi! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Yritän pärjätä. Kerron niistä draamoista huomenna etiäppäi. Toivotaan parasta, vaikka pahalta näyttääkin...

      Poista

Onko asiaa? Hyvä.
Vastaanko? Kyllä.

Mutta muista, lähetä vain sellaista palautetta jollaista sie myös mahdollisesti kestäisit.